Hallo allemaal,

De laatste tijd heb ik echt een verslaving en het kopen van broeken. Mijn hele kast puilt er ondertussen mee uit, maar ik vind broeken echt ontzettend leuk. Wel de broeken die niet zo basic zijn, maar die je wel lekker basic kan combineren. Die zijn echt top, dus broeken met een printje of die wat anders vallen dan normaal. Dit keer heb ik dus weer een nieuwe broek, en die laat ik graag aan jullie zien!

IMG_2042IMG_2037IMG_2046

Het is een gestreepte broek, wat je waarschijnlijk ook al had kunnen zien aan de titel. Hij is zwart met wit verticaal gestreept. Streepjes kan je echt op zoveel manieren combineren. Dit keer heb ik het vrij simpel gehouden met een zwarte trui, maar vond ik het wel leuk om er wat kleur bij te doen, dus heb ik gekozen voor een klein sjaaltje.

IMG_2100IMG_2012

De broek is van Scotch & Soda, de trui en het sjaaltje van de Zara en de schoenen zijn van Clarks.

IMG_2029IMG_1997

Plaats een reactie