Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuwe outfit voor jullie. In de winkels komen nu ook steeds meer de zomerkleding te hangen. Waardoor ik ook steeds meer zomerkleding koop, en die graag met jullie wil delen. Het weer hier in Nederland is nog niet zo top als ik had gewild. Maar we moeten het er mee doen. Ik heb we een perfecte broek die je met dit weer aan kan doen. Hij ziet er wel mooi zomers uit, maar het is wel nog een lange broek.

IMG_1715IMG_1741

Het is een mooie wijde uitlopende broek. Dus aan de onderkant is die nog wijder dan aan de bovenkant. Hij is wel erg lang, waardoor ik hem alleen kan dragen met hakken.

IMG_1855IMG_1817

Het is een donkerblauwe broek met bloemen. In het zonlicht kwam ik er pas achter dat die donkerblauw was. Ik draag er een zwarte croptop op van de Brandy Melville. De broek is van de Zara en de hakken zijn van Stradivarius, ze zijn van velvet. Je ziet ze niet zo goed bij deze outfit, maar ze gaan zeker nog vaker voorbij komen!

IMG_1707IMG_1764

Dit was mijn outfit weer!

Een gedachte over “Flower pants

Geef een reactie

