Red sweater

Hallo allemaal,

Vandaag weer een outfit voor jullie. Ik heb een tijdje geen outfit erop gezet en dat kwam omdat ik net ben begonnen met mijn nieuwe opleiding. Namelijk Fashion Business aan TMO in doorn. Eindelijk een opleiding die echt bij mij past! Ook is er een omschakeling in de outfits die ik nu ga plaatsen. De laatste paar outfits waren nog aardig zomers, nu worden het echte herfst outfits!

IMG_7241IMG_7243

Eindelijk wat kleur in een outfit! Ik zocht echt al lang een mooie rode trui. Eindelijk heb ik hem dan gevonden! Het maakt de outfit zoveel minder basic terwijl het wel gewoon een super simpele trui is. Hij zit ook echt super comfortabel en warm, en het model vind ik ook echt top.

IMG_7250IMG_7258

De trui de broek en het leren jasje zijn allemaal van de Zara, en de loafers zijn van Topshop.

IMG_7265

dit was mijn outfit dan weer!

Een gedachte over “Red sweater

Plaats een reactie