Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuwe outfit voor jullie. Deze outfit heb ik laatst geshopt in Amsterdam. Ik koop bijna nooit een heel setje als ik ga shoppen, Daarom vind ik het nu extra leuk eigenlijk. Maar deze trui is wel erg basic, dus hij past bij alles eigenlijk. Deze broek kan ook goed in de zomer.

IMG_7169IMG_7174

Het is een mooi zijden stofje. Hij glanst mooi, en is vrij dun, hij kreukt wel snel dat is dan wel weer een groot nadeel. De broek heeft plooien aan de voorkant en zwarte strepen aan de zijkant. Wat echt een leuk detail geeft. Hij is high-waisted en heeft een soort van Nude kleur.

IMG_7216IMG_7182

De trui en de broek zijn allebei van de Zara. De grijze trui is dezelfde trui als de rode, die ik in mijn laatste outfit post aan had. Dit is alleen een maat groter. De schoenen zijn van Sacha.

IMG_7220

Dit was mijn outfit dan weer!

Geef een reactie

