Hallo allemaal,

Vanaf vandaag komen er wat meer zomerse outfits online, namelijk van mijn vakantie in Italië! Hier was het natuurlijk weer top weer dat ik mijn nieuwe zomer kleding aan jullie kan laten zien. Vandaag een nieuwe wat langere rok, met een hele mooie aparte kleur.

IMG_5052IMG_5090

Dit lijkt een wat warmere zomer outfit, maar deze rok is super luchtig. Maar vooral perfect voor in de avond. Ik vind de kleur van deze rok echt super mooi, en het effect met het volant ook heel mooi.

IMG_5063IMG_5065

De rok en het witte shirt zijn beide van de Zara en mijn sandaaltjes zijn van Steve Madden.

IMG_5058

Dit was mijn outfit dan weer!

4 gedachtes over “Summer outfit

Geef een reactie

