Hallo allemaal,

Vandaag een outfit van toen het mega lekker weer was. Ik ging op stap met mijn nicht in Utrecht toen ik deze outfit aan had. Perfect voor dit lekkere weer en een dagje stad. Het is ook een van mijn nieuwe items, ik heb hem kunnen scoren in de Zara Sale! Ik zou zoiets niet snel kopen, maar nu vond ik het wel leuk om uit te proberen!

IMG_4814IMG_4809

Het is een soort van tuinpak maar dan in een jurkjes versie. Je kan dit op heel veel verschillende manieren combineren, ik heb ervoor gekozen om het bij simpel zwart te houden zodat je de print van het jurkje goed ziet.

IMG_4827IMG_4819

Het jurkje en het zwarte shirt zijn van de Zara en mijn zwarte loafers zijn van Sascha.

IMG_4826

Dit was mijn outfit dan weer!

Geef een reactie

