Hallo allemaal,

Vandaag de laatste outfit van Valencia. Natuurlijk komen hierna nog genoeg zomer outfits. Ik ga ook nog heerlijk naar Italië waar ik de rest van mijn zomer outfits aan kan. Ook ben ik erg goed geslaagd in Valencia, dus de nieuwe kleren kunnen jullie ook verwachten in outfits.

IMG_4176IMG_4179

Ik kwam dit leuke muurtje tegen in de leuke straten van Valencia ;). Hij paste leuk bij mijn nieuwe topje! Ohja en mijn nieuwe broekje..

IMG_4188IMG_4235

Het topje is van de Pull & Bear, ik vind vooral de kleur echt super leuk! Hij staat ook echt top op denim kleuren. Het kanten broekje is van de H&M en mijn haarbandje is van Stradivarius die ik ook in Valencia kocht.

IMG_4254

Dit was dan helaas al mijn laatste Valencia outfit!

 

Geef een reactie

