Hallo allemaal,

Alweer de 4e outfit van Valencia. Ik was hier van maandag tot donderdag maar ik hou er nogal van om me om te kleden op vakantie. Dit is een outfit die eigenlijk ook heel leuk is voor s’avonds of voor een feestje of iets. Maar ik droeg het dit keer gewoon overdag, kan natuurlijk ook gewoon.

IMG_4128IMG_4116

Super simpel gewoon zwart met wit gecombineerd, lekker simpel. Wel hebben het topje en het rokje allebei leuke details waardoor het minder saai is. Het topje heeft een mooi kanten detail en het rokje heeft een soort strik effect. Eigenlijk is het een broek-rokje, aan de achterkant is het namelijk een broekje.

IMG_4119IMG_4143

Het broek-rokje is van Stradivarius, het topje van H&M en de schoenen van Steve Madden.

IMG_4111

Dit was mijn outfit dan weer!

 

2 gedachtes over “Valencia day 4

Geef een reactie

