Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuwe outfit van mijn Valencia dagen. Ondertussen ben ik al wel weer terug maar ik vind het nog wel leuk om ze te laten zien! Ik verwisselde meestal mijn outfit als we wat gingen eten en drinken in de avond. De halve outfit heb ik ook gekocht in Valencia, je kan daar ook erg goed shoppen moet ik zeggen. Het is een wat gewaagde outfit misschien, maar voor op vakantie vind ik het wel echt super leuk.

IMG_4362IMG_3913

Het is een doorschijnend topje waar je goed je bh door heen kan zien. Hierdoor vind ik het wel leuk om een bralette aan te doen. Het is misschien wat gewaagd maar ik vind het wel super leuk voor in de avond op vakantie. Ik zou dit ook niet naar school aan doen.

IMG_3805IMG_3828

Het topje heeft ook een lichte glitter. Het topje en de bralette zijn beide van de Brandy Melville. Het rokje is van de Topshop en de sandaaltjes zijn van Steve Madden.

IMG_3787

 

Dit was mijn outfit dan weer!

4 gedachtes over “Valencia day 2

Geef een reactie

