Hallo allemaal,

Samen met een vriendin ben ik een paar dagen naar Valencia geweest. Omdat wij geslaagd zijn voor onze MBO opleiding. Dit betekent dus ook dat ik in september start met een nieuwe opleiding, namelijk: Fashion Business aan TMO in Doorn! Super veel zin in. Maar nu verder over Valencia. Aankomende tijd komen er dus outfits online die ik heb gedragen in Valencia! Het was echt een prachtige stad, aanrader!

IMG_3732IMG_3765

Ook heb ik een beetje geprobeerd om outfit foto’s te maken in de mooiste stukjes van de stad zodat jullie ook gelijk zien hoe Valencia eruit ziet. Het was daar erg warm, boven de 30 graden. Dus daar kon ik heerlijk zomerse outfits dragen. Op deze dag kwamen we al vroeg in de ochtend aan, vandaar nog een comfortabele simpele outfit.

IMG_3729IMG_3738

Het rokje en het topje zijn beide van de Zara. De zonnebril is van RayBan, de schoenen van Converse en de canvas tas is van de Hema.

IMG_3724

Dit was dan mijn eerste outfit! Zijn jullie al een keer  in Valencia geweest?

2 gedachtes over “Valencia day 1

Geef een reactie

