Hallo allemaal,

Ik heb weer eens nieuwe schoenen gekocht. Dit keer een paar waarbij ik eerst altijd zei dat ik ze nooit zou kopen. Maar ik vind ze nu echt super leuk, vooral voor de zomer. Ook vind ik het leuk om te experimenteren met andere stijlen en daar kunnen deze schoenen goed bij helpen. Namelijk Superga’s met een plateau zool.

IMG_3673IMG_3684

Ik combineer ze echt super simpel en comfortabel vandaag. Met een flared broek en een oversized denim jacket. Daarbij een lekker simpel wit shirtje. Daaronder draag ik een bralette die je er een beetje doorheen ziet maar dat vind ik juist een leuk detail.

IMG_3670IMG_3666

De schoenen zijn dus van Superga, het jasje is van Hollister maar van de mannen afdeling, het shirt is van de Zara en de broek van Topshop.

IMG_3662IMG_3653

Dit was mijn outfit dan weer!

4 gedachtes over “Super(ga) outfit

Geef een reactie

