Hallo allemaal,

Eindelijk lekker weer! Tijd voor blote benen en zomerse outfits. Ik vind deze periode altijd zo leuk. Ik hou namelijk mega erg van jurkjes en rokjes. Dit keer geen rokje maar een korte vintage Levi’s short. Super blij mee! Ik zocht er al lang een en heb er eindelijk eentje gevonden! Deze is alleen net wat aan de grote kant, wat wel echt die vintage feeling geeft. Maar ik zou er ook nog wel eentje in een maatje kleiner willen en met een destroyed effect.

IMG_3307IMG_3359

Helaas zijn mijn benen ook nog erg wit, maarja je moet ergens beginnen toch?! Ik vind de kleur van het shortje ook super leuk, echt een perfecte zomer denim kleur. Ik combineer hem met een streepjes shirt om die casual look helemaal af te maken. Omdat het anders zo basic is kies ik ervoor om mijn panterprint loafers erbij aan te doen.

IMG_3328IMG_3347

Het shirtje is van de Zara, het broekje is van Levi’s maar heb ik gekocht bij Episode en de schoenen zijn van Sascha.

IMG_3356IMG_3390

Dit was mijn outfit dan weer! Wat vinden jullie van een vintage Levi’s shortje?

4 gedachtes over “First casual summer outfit

Geef een reactie

