Hallo allemaal,

Vandaag weer een outfit voor jullie. Met een nieuwe blazer. Zelf draag ik nooit echt blazers, omdat ik ze ook niet in mijn bezit heb. Vandaar dat ik het tijd vond om een mooie blazer aan te schaffen. Zwarte blazers zijn natuurlijk altijd goed, je slaat daar nooit de blank bij mis. Maar ik zag deze blazer hangen en vond hem gelijk geweldig. Hij is iets specialer dan de zwarte blazer, maar dat maakt het alleen maar leuker.

IMG_1332IMG_1438IMG_1293

Een blazer kan je op zoveel verschillende manieren combineren dat het altijd handig is om er eentje in je kast te hebben. Met een simpele zwarte broek en een witte top, maar ook met een leuk jurkje of rokje. Je kan hem stoer maar ook heel vrouwelijk of netje combineren.

IMG_1416IMG_1308

De broek is van de Monki, de top en de blazer zijn beide van de Zara en de schoenen zijn van clarks.

IMG_1365IMG_1327

Dit was mijn outfit dan weer!

2 gedachtes over “Casual

Geef een reactie

