Hallo allemaal,

Vandaag weer een outfit voor jullie. De laatste tijd heb ik weer leuke items aan mijn collectie toegevoegd. Leuke items voor de zomer maar ook die ik nu al kan dragen. Vandaag laat ik jullie mijn nieuwe broek zien met fringes aan de zijkant. Fringes worden weer een grote trend deze zomer. Ook heel leuk voor het festival seizoen, maar ook gewoon leuk voor overdag.

IMG_1286IMG_1205

Het is gewoon een zwarte broek met nep leren fringes eraan, die helemaal door lopen van boven naar beneden. Zo maak je een outfit waar een zwarte broek oppast net wat minder saai.

IMG_1246IMG_1228

De trui is van American Appereal, de broek is van de Zara en de schoenen van Adidas.

IMG_1284IMG_1275

Dit was mijn outfit dan weer!

3 gedachtes over “Fringe jeans

Geef een reactie

