Hallo allemaal,

Het betere weer is op komst. Het wordt dus weer tijd voor de lente outfits. Ook de foto’s met dit weer zijn veel mooier, kortom ik word er ook een stuk blijer door. Een nieuw seizoen betekent voor mij ook tijd voor nieuwe kleren ;). Een tijdje geleden heb ik al een aantal leuke nieuwe items gekocht. Afgelopen tijd heb ik die al laten zien op mijn blog. Vandaag laat ik jullie een nieuw jasje zien, met super leuke details. Echt super leuk voor de lente en zomer!

IMG_0475IMG_0481IMG_0503

Het is een army jacket met super veel leuke details. Vooral op de achterkant van het jasje. Ook heeft die een soort van peplum effect aan de onderkant en heeft die leuke pompons op de schouders.  Zo maak je een simpele outfit toch net even wat leuker. Ik combineer het jasje daarom met een leuk simpel wit shirtje met een gele tekst en een trashed denim.

IMG_0573IMG_0519

Het jasje is van de Zara, het shirtje van de H&M, de broek van Abercrombie and Fitch en de panterprint loafers zijn van Topshop.

IMG_0578IMG_0540

Dit was mijn outfit dan weer!

5 gedachtes over “Details

Geef een reactie

