Hallo allemaal,

Vandaag  weer een nieuwe outfit voor jullie. Ik ging laatst uiteten en dan wil je toch altijd net even wat anders aan dan normaal. Ik zat dus in mijn kast te kijken wat ik allemaal had, en toen kwam deze combinatie eruit. Ik vind het altijd zo leuk om hele nieuwe combinaties te maken met al wat oudere kleding. Het voelt dan altijd gelijk aan als een hele nieuwe outfit.

IMG_0641IMG_0686IMG_0695

Omdat het al weer beter weer wordt kan je af en toe al gewoon lekker in een leren jasje naar buiten. Soms is dat ook net wat makkelijker voor een outfit. Ook de loafers kunnen weer uit de kast gehaald worden, ik vind deze, met panterprint nog steeds echt super leuk. Ook is denim met een wit blousje nog steeds echt een top combinatie. En door de schoenen en het jasje wordt het allemaal net iets minder basic.

IMG_0796IMG_0743

Het blousje is van de Pull & Bear, het rokje van de Topshop, het jasje van de Zara en de loafers zijn ook van de Topshop.

IMG_0717IMG_0730

Dit was mijn outfit dan weer!

2 gedachtes over “Denim and white

Geef een reactie

