Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuwe outfit voor jullie. Met een nieuwe broek! Ik ben echt super blij met deze broek. Het is een wat aparter model dan normaal, en daarom vind ik hem zo leuk. Hij valt lekker wijd, zit mooi hoog in je taille en is mooi afgewerkt met parels aan de zijkant. Super leuk voor de zomer, maar kan ook zeker nu al gedragen worden.

IMG_9997IMG_0078IMG_9991

Het is een donkerblauwe broek, wat je eigenlijk helemaal niet vaak voorbij ziet komen in broeken. Extra leuk om te hebben dus ook. Ik heb er daarom ook voor gekozen om hem wat basic te combineren, een witte top en een spijkerjasje. Ik vind die kleuren combinatie dan ook erg leuk staan.

IMG_0039IMG_9986

De broek is van de Zara, het spijkerjasje van Tommy Hilfiger, het witte shirtje van Brandy Melville en de schoenen van Sascha. Omdat de broek erg lang is moet ik hierbij schoenen aan hebben met een hak van minimaal 5 cm. Vooral in de zomer met mooie hakken zal dit erg leuk staan.

IMG_9989

Dit was mijn outfit dan weer!

2 gedachtes over “Pearls

Geef een reactie

