Hallo allemaal,

Vandaag weer een outfit voor jullie. Dit keer was ik een dagje in Amsterdam met mijn vader. Ik laat jullie zien wat ik die dag aan had. We gingen die dag shoppen in Amsterdam, binnenkort dus meer leuke nieuwe items op de blog!

img_9639img_9614

Dit rokje heb ik ook nieuw! Het is echt een super vrolijk kleurtje. Leuk voor de lente en de zomer ook. Ik vind geel altijd echt een super toffe kleur, alleen omdat ik blond ben vind ik het meestal niet heel leuk staan in mijn gezicht. Maar een rokje is daar dus de perfecte oplossing voor!

img_9618img_9720img_9634

Het rokje, streepjes shirtje, tasje en de jas zijn allemaal van de Zara. de schoenen zijn van Nubikk.

img_9610img_9615

Dit was dan weer mijn outfit!

2 gedachtes over “Yellow skirt

Geef een reactie

