Pink jacket

Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuwe outfit voor jullie. Dit keer weer een keertje waar ik mijn jas laat zien. Meestal laat ik deze uit als ik outfit foto’s maak. Vandaag laat ik hem dus zien! Ik heb deze wel al een tijdje, dus de kans dat die nog verkrijgbaar is, is vrij klein. Toch wilde ik hem graag even laten zien. Veel lees en kijk plezier.

img_9349img_9279img_9247

Ik vind deze kleuren combinatie echt super leuk. Licht roze, wit en zwart. Ook doordat ik een leren broek draag, inplaats van een simpele zwarte broek, wordt de outfit ook iets minder simpel. Natuurlijk kan je deze outfit dus niet binnen dragen met de jas. Maar het is dus wel een leuke outfit als je een dagje op stap gaat.

img_9368img_9285

De jas is van de Zara, net zoals de leren broek. Het blousje is van de Pull and Bear en de schoenen zijn van Adidas.

img_9273img_9259

Dit was mijn outfit dan weer!

Een gedachte over “Pink jacket

Geef een reactie

