Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuwe outfit voor jullie. De vorige outfits waren nog genomen in de sneeuw, en op deze foto’s schijnt te zon opeens. Wat veranderd het weer toch snel. Ik heb in ieder geval al erg veel zin in de lente en de zomer. De aankomende outfits zullen dus ook steeds meet neigen naar echte lente outfits!

img_9181img_9238img_9167

Dit keer draag ik een nieuwe flared broek/legging. Hij is zwart en gemaakt van een ribstof, hij zit mega comfortabel, maar het is dan ook geen echte broek eigenlijk. Ik zocht al een tijdje zo’n soort zwarte flared broek. En toen had ik deze eindelijk gevonden bij de Topshop!

img_9170img_9162img_9228

Verder combineer ik het met een cropped shirtje van de Brandy Melville, het kettinkje die ik draag is ook van Brandy Melville en het leren jasje is van de Zara.

img_9179img_9230img_9224

Dit was dan weer mijn outfit!

2 gedachtes over “Flared pants

Geef een reactie

