Hallo allemaal,

In mijn vorige outfit post zei ik nog dat ik niet heel vaak sneakers draag. Toch heb ik weer een nieuw paar aangeschaft. Weer Stan smiths van Adidas, maar dit keer met klittenband. Dit ga je aankomende seizoenen veel voorbij zien komen. Ik moest er op het begin ook een beetje aan wennen, maar nu vind ik het echt super tof. Ik vind het leuk omdat het gewoon weer eens wat anders is dan de standaard sneakers.

img_8923img_8899img_8941

Zoals je kan zien zitten er allemaal kleine zwartje stipjes op, wat echt een super leuk detail is op de schoen. Ze lopen ook echt super lekker! Verder zijn ze gewoon wit en is de zool iets wat geler dan de rest.

img_8927img_8937

Ik combineer het met een band shirt van de H&M die ik daar laatst heb gekocht, samen met een spijkerjasje van Tommy Hilifger en een zwarte jeans van de Monki.

img_8931img_8910

Dit was mijn outfit dan weer! Wat vinden jullie van schoenen met klittenband?

4 gedachtes over “New shoes

Geef een reactie

