Hallo allemaal,

Vandaag weer een outfit voor jullie! In deze outfit laat ik weer een keer zien hoe ik mijn over the knees laarzen draag. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze niet vaak draag. En dat vind ik toch wel erg jammer. Dus ik ging in mijn kast kijken of ik nog iets had liggen wat er wel leuk bij zou kunnen staan. En dat is eigenlijk wel gelukt! Ik combineer ze dit keer met een grote oversized sweater, waarmee zulke laarzen vaak worden gecombineerd.

img_7707img_7705img_7706img_7736img_7711img_7724

De sweater is vrij groot. Hij valt een flink stuk over mijn kont heen, maar hij is niet lang genoeg aan de voorkant. Daarom draag ik er een denim shortje onder. Ook om het net wat speelser en stoerder te maken.

img_7744img_7732img_7748img_7715img_7713

De over knee laarzen en de oversized trui zijn van de Zara en het denim shortje is van Tommy Hilfiger.

img_7708img_7740img_7747img_7712img_7735

Dit was mijn outfit dan weer!

2 gedachtes over “Oversized sweater

Geef een reactie

