Simple outfit

Hallo allemaal,

Vandaag weer een outfit voor jullie. De inspiratie van deze outfit komt van het H&M magazine van afgelopen herfst. Ik zag daar een outfit waarin ze een sjaaltje als riem droegen. Ik vond dat er zo leuk uitzien dat ik dat na wilde doen! Het duurde even voordat ik een goed sjaaltje had gevonden. Dit sjaaltje is eigenlijk ook nog iets te lang, maar het gaat meer om het idee. Veel lees en kijk plezier!

img_7045img_7041img_7061img_7003

Het is een panterprint sjaaltje. Je meer de kleuren dan het printje maar dat maakt het niet minder leuk. Ik draag eigenlijk nooit een riem omdat ik dat vervelend vind zitten. Maar ik vind het vaak wel heel leuk staan! Op deze manier vind ik het ook heel leuk. Je kan het natuurlijk niet met iedere soort sjaal doen, een dunne lange sjaal is het beste hiervoor.

img_7044img_7019img_7006img_7008

Ik combineer het met een blousje en een leren jasje, omdat dat van die basic items zijn die bijna iedereen wel in zijn of haar kast heeft liggen. Dit soort items zijn perfect voor alle gelegenheden. Het blousje is van de Bershka, de broek en het jasje zijn van de Zara, het sjaaltje is vintage en de schoenen zijn Allstars.

img_7007img_7060img_7015img_7013img_7001

Dit was dan weer mijn outfit! Wat vinden jullie van het idee om een sjaaltje als riem te gebruiken?

5 gedachtes over “Simple outfit

Geef een reactie

