Hallo allemaal,

Vandaag weer een outfit voor jullie. In het weekend neem ik meestal echt de tijd om goed in mijn kast te kijken om nieuwe outfits te maken. Ik vind dat zelf zo leuk om te doen. Vooral als er dan weer een leuke outfit uit komt waar ik mezelf fijn ik voel. Ook is het natuurlijk goed om te doen, zo heb je niet altijd nieuwe kleding nodig om nieuwe outfits te maken.

img_6986img_6945img_6949img_6953

Het is weer een wat stoerdere outfit door de schoenen en het leren jasje. De combinatie van de trui en het jasje hebben jullie al eerder kunnen zien in de  Amsterdam outfit. Het is gewoon echt te perfecte combinatie voor dit weer.

img_6955img_6964img_6947img_6957

Deze kleuren combinatie is ook super leuk voor de herfst en winter! Rood, grijs en zwart. De broek met een krijtstreep is van Brandy Melville, de trui van H&M, het jasje van Zara en de schoenen zijn van Nubikk.

img_6963img_6972img_6976img_6979

Dit was dan weer mijn outfit!

Geef een reactie

