Casual friday

Hallo allemaal,

Vandaag weer een outfit voor jullie. Dit droeg ik laatst naar school toen ik niet wist wat ik aan moest doen. Een spontane outfit die ik uiteindelijk toch wel leuk vond om te delen. Het is een erg casual outfit. Een leuke pantalon gecombineerd met een casual trui.

img_6829img_6781img_6783img_6786

De pantalon heeft stipjes waardoor de outfit al iets speelser wordt. Ik vind dit soort combinaties altijd heel leuk. Dus dat je een wat opvallender item combineert met hele basic items. Meestal bestaan mijn outfits ook uit dat soort combinaties. Bij deze outfit heb ik ook gekozen voor mijn Adidas Stan Smiths om het nog wat sportiever te maken. Vanwege de trui die ook wat sportiever is.

img_6809img_6784img_6826img_6802

De trui is van America Today, de broek van de Zara en de schoenen van Adidas.

img_6818img_6789img_6805

Dit was mijn outfit! Ik hoop dat het je inspireert om ook een toffe outfit uit de kast te trekken!

2 gedachtes over “Casual friday

Geef een reactie

