Hallo allemaal,

Vandaag een outfit met mijn geshopte kleding die ik in laatst in Amsterdam heb gekocht! Het is echt een perfecte herfst outfit. Een leuke outfit voor school of voor een feestje. Veel lees en kijk plezier!

img_6563img_6590img_6568img_6565

De trui is heel erg donker groen, wat een erg mooie kleur is voor de herfst. Het broek/rokje, lijkt inderdaad op een rokje maar er zit gelukkig een broekje onder. Want hij is wel aan de korte kant. Ik vind deze super leuk door de print en de overslag met de volants. Volants zie je nu erg veel terug, in truien, blousjes, jurkjes en rokje. Ik vind het zelf echt een super leuke trend.

img_6597img_6596img_6546img_6587

Het truitje en de broekrok zijn beide van de Zara. De schoenen zijn van Clarks.

 

img_6580img_6562img_6559

Dit was dan weer mijn outfit!

Geef een reactie

