Hallo allemaal,

Vandaag weer een outfit voor jullie die ik laatst aan had naar Amsterdam. En daar moest ik natuurlijk wel gebruik maken van de mooie omgeving voor foto’s. Amsterdam is echt een van mijn lievelings-steden. Je kan er goed shoppen en het is ook een prachtige stad. Veel kijk en lees plezier bij deze outfit!

img_6520img_6497img_6506img_6488

Het wordt natuurlijk steeds kouder. Ik kies dan altijd tussen twee opties. Of een dikke trui met een jasje, of een winterjas met een normaal shirtje. Dit keer had ik dus gekozen voor een dikke trui en een leren jasje. Waar het echt perfect herfst weer voor was buiten.

img_6508img_6487img_6489

 

Het rokje, tasje en het jasje zijn beide van Zara, de stipjes panty is van de Hema, de trui is van H&M en de schoenen zijn van Nubikk.

img_6517img_6521img_6494

Dit was dan weer mijn outfit!

3 gedachtes over “Amsterdam

Geef een reactie

