Hallo allemaal,

Vandaag weer een outfit voor jullie. Dit keer gaat het weer om een broek. Dit keer de zogenaamde “Mom jeans”. Dat betekent dus eigenlijk dat je gewoon een broek aan doet van je moeder en het er ongeveer zo zou moeten uitzien.Het is een trend die je al een tijdje ziet en ik vind het erg leuk. Je kan het op vele verschillende manieren combineren en ik vind de denim kleur van deze spijkerbroek ook super tof!

img_6395img_6389img_6399img_6408

Deze broek valt dus wat losser dan de normale “skinny jeans” die je tegenwoordig altijd wel voorbij ziet komen. Een paar jaar geleden zag je de Boyfriend jeans al voorbij komen, wat echt een top trend was. En nu dus de Mom jeans. Ik vind het persoonlijk heel leuk om ook andere broeken te dragen dan alleen maar die standaard skinny jeans. Daarom is het ook zo leuk dat je allemaal verschillende trends, ook voor broeken, voorbij ziet komen.

img_6428img_6411img_6410img_6425

De broek is van de Zara, het truitje is van Brandy Melville en mijn geliefde schoenen zijn van Topshop. Ook al wordt het nu steeds kouder en zijn het open schoenen, ik draag ze nog steeds omdat ze een basic outfit gelijk een stuk minder saai maken.

img_6426img_6414img_6383

Dit was dan weer mijn outfit! Wat vinden jullie van de Mom jeans?

Een gedachte over “Mom jeans

Geef een reactie

