Hallo allemaal,

Vandaag weer een outfit voor jullie met mijn nieuwe schoenen. Voor het nieuwe seizoen wilde ik natuurlijk ook weer leuke nieuwe schoenen en ik heb ze eindelijk gevonden. Het zijn andere schoenen dan die ik normaal zou kopen en daarom zijn ze heel erg leuk. Ze zijn wat stoerder dan mijn andere schoenen. Dus aankomend seizoen komen er meerdere outfits met deze schoenen! Veel lees en kijk plezier!

img_6133img_6164img_6152img_6139img_6150

Het zijn leuke veter laarsjes met leuke studs bij de veters. Je kan ze op zoveel verschillende manieren combineren en daarom zijn deze schoenen zo leuk. Je kan ze heel stoer combineren maar ook heel meisjes-achtig door ze met een jurkje of een rokje te combineren. Ik heb het zelf wat vrouwelijker gemaakt door het met een jurkje en een stipjes panty te combineren. Maar doordat het allemaal zwart is krijgt het ook een edgy touch.

img_6122img_6127img_6141

Het jasje, die je ook al in een van mijn vorige blogpost hebt kunnen zien Fringe jacket is van de Zara, net zoals het jurkje. De stipjes panty is van de Hema en de schoenen zijn van Nubikk.

img_6148img_6177img_6140img_6136

Dit was dan weer mijn outfit. Wat vinden jullie van mijn nieuwe schoenen?

10 gedachtes over “Biker boots

Geef een reactie

