Hallo allemaal,

Vandaag weer een outfit voor jullie. Met een nieuwe broek. Hij is lekker vrolijk en vol met glitters. Ook super leuk voor een disco thema-feestje. Maar ik draag hem ook gewoon overdag, en vandaag laat ik zien hoe! Veel lees en kijk plezier.

img_6115img_6067img_6091

Het lijkt misschien meer op een legging dat een broek. Hij heeft namelijk geen zakken en hij heeft een elastieken band in de taille. Daardoor zit die wel heel lekker. Omdat het dus een beetje op een legging lijkt draag ik er wel iets langs overheen. Ik heb deze keer gekozen om een simpel zwart gebreid vest te dragen. Zodat alle aandacht ook naar de legging gaat.

img_6103img_6093img_6092

De legging en het zwarte shirt zijn van de Zara, het vest is van Stradivarius en de schoenen zijn zwarte Allstars. De legging loop aan de onderkant ook een beetje uit in een split wat een leuk extra detail is.

img_6088img_6074img_6106

Dit was dan weer mijn outfit!

Een gedachte over “Disco pants

Geef een reactie

