Hallo allemaal,

Vandaag weer een outfit voor jullie. Het wordt steeds steeds kouder hier in Nederland. De echte herfst komt eraan. Dat betekent dat we steeds warmere kleding gaan dragen zoals Lekkere warme truien. Vandaag laat ik een outfit zien met een nieuwe trui. Die super geschikt is voor de aankomende koude dagen.

img_5933img_5949img_5946

Het is een leuke grove trui, die je leuk kan combineren met een rokje of een leren jasje. Ik combineer hem dit keer met een flared jeans. Waardoor de outfit iets minder standaard wordt met zo’n basic trui. Om de outfit nog leuke te maken kan je er ook een leuk tasje bij dragen. Die ik draag heeft erg veel details en dat staat er erg leuk bij.

img_5962img_5978img_5935

De trui en de flared jeans zijn allebei van de H&M. De schoenen zijn van Sascha en het tasje is van de Zara.

img_5968img_5964

Dit was dan weer mijn outfit!

7 gedachtes over “Sweater weather

  1. Heel erg leuke trui! Vind het altijd moeilijk om een goede trui te vinden, deze mag voor mij niet te warm zijn. Want als ik dan ergens binnen ben, moet ik hem weer uit doen & dan verdwijnt het nut van een trui een beetje. Dus voor mij liefst geen trui met wol of een rolkraag.

    -xo Sara

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

