Hallo allemaal,

Vandaag weer een outfit voor jullie. Een outfit met nieuwe laarzen, namelijk een paar wat je nu erg veel ziet in de herfst en de winter. Het kan nog net met het weer om het op deze manier te dragen. Namelijk met blote benen. Persoonlijk vind ik dat zelf het mooiste met zulke hoge laarzen. Ook kan je het dragen met een panty of een broek. Maar vandaag laat ik het op mijn gecombineerde manier zien.

img_5737img_5689img_5696

Ik combineer de laarzen met een overhemd-jurkje. Deze valt erg los waardoor het een leuk zwierig effect krijgt. Wel is het jurkje vrij vormloos, Hij zal dan ook leuk staan bij alle lichaamstypes. Ik vind de stipjes print erg leuk, vooral bij de zwarte laarzen staat dat mooi in contrast.

img_5746img_5727img_5734

Het jurkje en de laarzen zijn allebei van Zara. Voor als het straks kouder gaat worden kan je er natuurlijk gewoon een panty onder doen. Ook een leuk jasje over het jurkje zal leuk staan, bijvoorbeeld een spijkerjasje.

img_5749img_5736img_5744

Wat vinden jullie van de over the knees laarzen?

5 gedachtes over “Over the knees

Geef een reactie

