Hallo allemaal,

Vandaag weer een outfit met een jurkje. Een ander jurkje dan normaal, maar hij is wel erg leuk. De afgelopen tijd zag je al vaak pyjama achtige outfits voorbij komen. Het is een trend waar je van moet houden. Je moet het ook wel goed combineren. Als je zo’n pyjama blouse aandoet en nog een bijpassende broek erbij vind ik het zelf ook niet echt geschikt voor overdag. Ik laat vandaag mijn gecombineerde versie zien!

img_5634img_5677

Ik combineer het met een shirtje eronder. Hier moet je ook van houden, maar zelf vind ik het erg leuk. Hierbij vind ik het leuk om dit rode leren jasje erbij te dragen, een grote favoriet van mij de laatste tijd. Het maakt de outfit net wat speelser dan een zwart leren jasje. Zo kan je makkelijk met kleuren spelen om een outfit een andere draai te geven. Deze rode kleur is ook erg mooi voor de herfst.

img_5654img_5663img_5658

Het shirtje, jurkje en het jasje zijn allemaal van de Zara. De schoenen zijn basic Allstars. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om een ander shirtje onder het jurkje te dragen, bijvoorbeeld streepjes. Ook kan je het natuurlijk zonder shirt dragen als je er niet van houdt.

img_5674img_5673img_5646

Wat vinden jullie van de shirt onder jurkjes trend?

6 gedachtes over “PJ’S

Geef een reactie

