Hallo allemaal,

Vandaag een outfit die ik laatst droeg naar school. Deze outfit is vrij simpel. Maar door het jasje krijg die een edgy touch. Heb jij ook verschillende kleding stijlen? Nou ik dus ook. Van meisjes achtig, tot wat stoerder, basic en ga zo maar door. Naar school draag je dat natuurlijk ook. Het is natuurlijk niet leuk om altijd hetzelfde te dragen, vandaar dat je snel voor verschillende stijlen kiest.

img_5430img_5419

Omdat het dus al officieel herfst dragen veel mensen al truien of vestjes. Ik had deze keer zin om de echte herfst kleuren te dragen. Vandaar het rode leren jasje. Ik heb het vrij donker gecombineerd, normaal ben ik daar niet zo van maar de laatste tijd experimenteer ik ook qua kledingstijlen.

img_5421img_5422

Het was een echte schooldag, dus dan hoort de rugzak er natuurlijk ook bij. De zwarte high-waisted broek is van Monki, Het zwarte shirtje en het jasje zijn beide van Zara, de schoenen van Clarks en de kettinkjes van Brandy Melville.

img_5434img_5427img_5429

Wat dragen jullie meestal naar school?

4 gedachtes over “School outfit

Geef een reactie

