Hallo allemaal,

Het is officieel herfst! Maar de herfst laat nog niet veel van zich merken. Volop reden om nog te genieten van de laatste zomerse dagen. Ik laat nog een paar outfits zien die je met dit weer goed kan dragen.

Nu het officieel herfst is, is het toch sneller nodig om een vestje bij je te hebben. Bij deze outfit was het niet perse nodig, maar het stond wel leuk. Zoals ik al in mijn vorige blogpost had gezegd, vind ik het leuk om deze schoenen verder vrij basic te combineren. Vandaar dat ik gekozen heb om de schoenen te dragen met een zwart jurkje en een zwarte cardigan.


Het jurkje is van de Zara, de cardigan van Stradivarius en de schoenen van Topshop.


Dit was dan weer mijn outfit!

2 gedachtes over “Last summer outfit 

Geef een reactie

