Hallo allemaal,

Vandaag een outfit met mijn nieuwe items van de Zara. Een van mijn favoriete winkels is Zara. Misschien was je dat wel opgevallen omdat in bijna iedere outfit wel een item zit van de Zara. Deze outfit is perfect voor de herfst en ik ga er ook veel plezier van hebben. De items kan je natuurlijk op veel verschillende manieren combineren. Veel lees en kijk plezier!

imageimageimage

Vooral de kleur van het leren jasje is super leuk voor de herfst en winter! Hij combineert heel makkelijk met de kleuren uit die seizoenen zoals grijs, donkerblauw en legergroen. Maar het is niet mijn outfit als ik het niet combineer met een wit shirt, dus natuurlijk ook deze keer. Ook de pantalon met de stipjes vind ik super leuk!

imageimageimage

Wat ik dus al aan het begin vertelde komt alles van de Zara en de schoenen zijn van Adidas.

image

Dit was de eerste herfst outfit al weer! Wat vinden jullie ervan?

3 gedachtes over “Red leather jacket

Geef een reactie

