Hallo allemaal,

Vanaf vandaag komen er weer outfits online uit Nederland. De zomer is nu wel echt voorbij. Er zijn nog lekkere dagen voorbij gekomen en korte mouw tops worden nog geaccepteerd maar vanaf vandaag wil langzaam naar de na zomer en herfst outfits toe werken! Dus ben jij benieuwd naar deze outfits, volg dan mijn blog en kijk gerust verder!

imageimageimage

De tule rok. Hier moet je echt van houden en het durven dragen. Maar zelf vind ik het heel leuk. Rokken die onder de knie komen zie je steeds vaker, zelf moet ik er nog een beetje aan wennen. Omdat ik het ook meer vind voor mensen die wat ouder zijn, maar ik vind het leuk en daarom draag ik het ook.

imageimageimage

Deze outfit is verder heel simpel, omdat de rok al best opvalt vind ik het zelf fijn om het gewoon met een wit shirt te combineren. Zelf ben ik ook een mega fan van witte tops met een hoge hals. Verder heb ik het ook gecombineerd met een maar loafers waar je echt van moet houden. Zulke schoenen vind ik heel leuk om te combineren met een basic outfit zoals deze, dan gaan de ogen toch sneller naar de schoenen.

image

Het kettinkje is van Brandy Melville, de top en de rok van Zara en de schoenen van Topshop.

image

Dit was dan mijn na-zomerse outfit! Wat vinden jullie ervan?

Geef een reactie

