Hallo allemaal,

Vandaag weer een style inspo voor jullie! Na alle vakantie outfits is het daar wel weer eens tijd voor. In deze style inspo laat ik voor het laatst wat geliefde (basic!) zomer outfits zien. De zomer is al bijna voorbij maar toch vind ik het leuk om deze outfits met jullie te delen. Ook zal je wat opkomende trends voorbij zien komen. Veel kijk en lees plezier!

Tegenwoordig ben ik helemaal dol op spijkerrokjes. Het liefst die high-waisted zijn. Ook vind dit effect van het rokje heel leuk. Hij is super basic gecombineerd maar daardoor nog steeds erg leuk!

img_4296

Een topje over een wit t-shirt, deze trend zie je tegenwoordig erg vaak. In het begin moest ik daar erg aan wennen maar nu vind ik het super tof! Gecombineerd met de cardigan en de sieraden, is deze outfit super geslaagd.

Misschien komt je dit jurkje bekend voor. Ik heb zelf de zwarte versie en droeg het in een van mijn laatste outfits. Dit is alleen de versie met een subtiele bloemetjes print. Ik vind deze ook zo ontzettend leuk! Echt super schattig.


En als laatste van deze style inspo, deze outfit van Negin Mirsalehi. Deze outfit is net zoals alle andere outfits super simpel maar ik hou van de details van de outfits! De denim kleur, met die mooie cowboy riem, het mooie ongestreken blousje met open knoopjes die echt een grungy effect geeft! de verdere accessoires maken de outfit af. I love it!

Dit was dan weer een nieuwe style inspo, de laatste voor de zomer. De volgende zal meer in het teken staan van de herfst en winter!

Geef een reactie

