Hallo allemaal,

Vandaag laat ik weer een nieuw item zien die ik heb geshopt in Florence. Ik ben daar flink geslaagd dus er zullen nog wel wat meer outfits aankomen met mijn geshopte spullen. Dit keer ook een item die ik nog niet in mijn kast had hangen. Ik zag dit rokje al eerder online en ik was gelijk verliefd! Hij is zo leuk en je kan hem super leuk combineren, voor zowel de zomer als de winter.

imageimage

Meestal als ik een nieuwe item heb combineer ik hem eerst op de veilige manier, dus met een wit shirt. Maar doordat ik hem ook combineer met de hoed en de schoenen wordt de outfit al iets speelser. De denim kleur van het rokje vind ik zo ontzettend leuk, ook de details zoals de knopen en de gaten zijn super tof!

imageimage

De hoed en het welbekende shirtje zijn van Brandy Melville, de schoenen van Fred de la Bretonaire en het rokje is van de Zara.

imageimageimage

Dit was mijn outfit dan weer! Wat vinden jullie van mijn nieuwe rokje?

Geef een reactie

