Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn nieuwe jurkje zien. Ik heb hem gekocht toen we in Florence waren. Het is een heel ander jurkje dan die ik al in mijn kast heb liggen, of die ik normaal zou kopen. Maar daardoor is die juist zo leuk! Hij heeft namelijk een V-hals. Normaal ben ik daar geen fan van omdat het mij niet goed staat. Maar bij zo’n jurkje vind ik het toch heel leuk staan! Je gaat het ook veel zien in het seizoen. Ook al vind ik het erg zomers, Het gaat een trend worden!

imageimage

De stof van het jurkje is ook heel mooi, het lijkt een beetje op satijn maar dan iets stugger. Dus dat is ook super mooi voor in de zomer. Lekker luchtig en het glanst dan ook mooi als de zon schijnt. Het is dus een wikkel jurk die je vast strikt. Super schattig! Het model is dus ook heel handig voor ieder lichaamstype want je kan hem zo strak of los doen hoe je het zelf wilt.

imageimage

Ik combineer het jurkje met deze leuke hakken van de Zara. Omdat het jurkje vrij simpel is vind ik ze er erg leuk bij staan. Het jurkje en het kettinkje zijn beide van Brandy Melville.

imageimage

Dit was mijn outfit dan weer! wat vinden jullie van mijn nieuwe jurkje?

 

 

Geef een reactie

