Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuwe outfit! Deze outfit is vrij simpel maar door het stofje en de kleuren van het rokje ziet het er gelijk anders uit. Omdat ik het rokje dus naar voren wil laten komen heb ik gekozen om het te combineren met een witte top. Een wit t-shirt is echt een grote musthave in mijn kledingkast. Je kan het zo makkelijk combineren en het hoeft helemaal niet basic te zijn!

imageimage

Dit rokje heb ik al een keer eerder laten zien in:  Girly black. Dat was in de winter en toen had ik het gecombineerd met zwart. Waardoor je gelijk een andere outfit krijgt. Ik vind dat het rokje ook erg leuk kan zijn in de winter maar deze zomer variant is toch mijn favoriet.

imageimage

Zoals in bijna iedere outfit is het rokje van de Zara en het shirtje van de Brandy Melville en de sandaaltjes van Steve Madden.

imageimage

Dit was hem dan weer! welke outfit vind jij leuker? die met zwart gecombineerd of met wit?

 

Geef een reactie

