Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn comfi outfit zien  die ik draag tijdens mijn vakantie. Als ik bijvoorbeeld ga wandelen of als ik naar een stadje ga terwijl het erg warm is trek ik zoiets aan. Ik heb dan ook veel van dit soort broekjes in mijn kast liggen. En dit is er een van.

image

image

Dit broekje heb ik vrij nieuw. Hij is rood met wit gestreept, super schattig. Ook vind ik de onderkant erg leuk. Dit broekje heb ik dan ook in meerdere kleuren. De meeste van dit soort broekjes komen van Brandy Melville. Daar hebben ze echt de beste comfi broekjes die ook nog super leuk zijn!

image

image

Ook dit broekje is van Brandy Melville, net zoals het shirtje. De sandaaltjes zijn van Steve Madden die ook zeker een favoriet zijn van mij in de zomer. En mijn zonnebril is van RayBan.

image

image

Dit was dan weer mijn outfit!

 

Geef een reactie

