hallo allemaal,

Dit keer geen rokje of jurkje maar een shortje. Wat jullie misschien wel is opgevallen in de outfits die ik heb geplaatst is dat ik vaak dit shortje draag. Deze zomer is het dan ook mijn favoriete broekje. Hij zit perfect en ik vind de vintage look ook super leuk! Ook kan je hem op vele manieren combineren. Daarom is het een van mijn favorieten deze zomer!

image

image

Deze outfit was perfect voor op vakantie. Hij was comfortabel maar zag er toch leuk uit. Meestal kies ik voor comfi broekjes op vakantie en sla ik de jeans-shortjes over. Maar bij dit broekje heb ik dat totaal niet. En dit topje vind ik super schattig en staat daarom leuk op het vintage shortje.

image

 

image

Het topje heb ik van een vriendin gekregen, maar hij is van de Tally weijl en het broekje is van Tommy Hilfiger en de samdaaltjes zijn van Steve Madden.

image

image

Dit was dan weer mijn outfit! Wat dragen jullie meestal tijdens je vakantie?

 

Geef een reactie

