hallo allemaal,

Vandaag weer een outfit met een rokje en een Croptop. We een totaal andere. Dit is ook een geschikte outfit om bijvoorbeeld een avondje te gaan stappen. Ik heb hem zelf gedragen toen we uiteten gingen. Het is namelijk een kokerrok met een off shoulder croptop in hetzelfde printje! Ik vind two pieces zelf heel leuk dus vandaag laat ik jullie die van mij zien.

image

 

image

Op de foto kan je het niet heel erg goed zien maar in de stof zit een mini streep, waardoor het grijs lijkt. Door deze combinatie lijkt het net een bodycon dress maar omdat ik gekozen heb voor een croptop ziet het er gelijk anders uit.

image

image

Het rokje en topje zijn beide van de Zara en  de sandaaltjes zijn van Steve Madden.

image

Wat vinden jullie van een two piece?

Een gedachte over “Two piece set

Geef een reactie

