Hallo allemaal,

Vandaag laat ik ook een grote favoriet van mij zien. Namelijk een playsuit. Deze is off shoulder, dus nog perfect voor de zomer. Op een dag van de vakantie was het s’avonds niet zulk lekker weer. Perfect weer dus voor mijn playsuit!

image

image

Omdat het off te shoulder is vind ik het ook mooi dat daar de aandacht op wordt gelegd. Vandaar heb ik een knotje in en draag ik een schelpen choker. Ook heb ik gekozen voor mijn espadrilles omdat ik het slangenleer een leuk detail vind geven.

image

 

image

De schoenen zijn van Fred de la bretoniere en de playsuit is van Brandy Melville.

image

image

 

Dit was dan weer mijn outfit, wat vonden jullie ervan?

Geef een reactie

