Hallo allemaal,

Weer een outfit voor jullie. Vandaag een outfit die ik graag naar school draag. Het is een perfecte outfit voor als je niet zo goed weet wat je aan moet als je kijkt naar sommige dagen vanwege het weer. Het is een driekwart mouw shirt en hij heeft splitten aan de zijkant. Ik kan er wel over door praten maar ik kan het beter laten zien..

image2 (27)image1 (30)image3 (28)

Grijs en wit vind ik een superleuke combinatie. Vandaar dat ik dit ook vaak draag. Als je kijkt in mijn kast ligt er sowieso veel grijs in, dus ik draag graag grijs haha. Ik heb gekozen om mijn zwarte Clarks er onder te dragen. Zwart kan immers bij iedere outfit.

image1 (32)image5 (15)image4 (22)

De armbandjes geven een schattig detail bij de outfit. Ik vind de split in het shirtje ook heel leuk, het maakt de outfit net wat speelser. De witte broek is ook perfect voor dit weer. De broek is van Abercrombie & Fitch, de schoenen van Clarks, het shirtje is van Forever21 en de armbandjes heb ik voor mijn verjaardag gekregen.

image2 (25)

image5 (16)

Wat vinden jullie van deze outfit?

3 gedachtes over “White jeans

Geef een reactie

