Hallo allemaal,

Vandaag weer een outfit voor jullie. De outfits worden steeds geschikter voor de zomer. Deze outfit zou ik niet zo snel naar school dragen, maar is meer geschikt voor bijvoorbeeld een feestje. In deze outfit zitten wederom weer nieuwe items die jullie nog niet hebben gezien, dus ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

image2 (24)image3 (26)image1 (28)

Deze outfit is leuk voor de zomer omdat ik een off the shoulder top draag. Die zou ik zelf niet in de winter gaan dragen. Ik combineer hem met een zwarte high-waisted broek voor een classy effect. Ook draag ik leuke sandalen. Deze vind ik super leuk, ze hebben een hak en ze zijn anders dan normaal.

image1 (29)image3 (25)image5 (14)image4 (20)

Niet iedereen zal deze sandalen leuk vinden, maar daardoor vind ik ze niet minder leuk. En ik ben toch diegene die ze moet dragen.

Het blousje geeft een schattig effect omdat hij wit is en een beetje los zit. Het blousje is van Brandy Melville, de sandalen zijn van Zara en de broek is van Topshop.

Wat vinden jullie van deze outfit?

 

Een gedachte over “Summer Sandals

Geef een reactie

