Hallo allemaal,

Vandaag weer een outfit voor jullie. Nu het weer beter wordt krijg ik ook meer inspiratie voor outfits. Het is officieel nog lente, maar het duurt niet lang meer voordat het eindelijk zomer is. De zomer is echt mijn favoriete maand wat kleding betreft. Ik shop ook altijd veel meer in de zomer. Dus jullie krijgen nog veel outfits te zien met mijn nieuwe items. Vandaag een simpele, casual outfit, perfect voor school.

image2 (22)image3 (24)

Het shirtje is heel simpel maar toch maar hij deze outfit leuk. De letters hebben een beetje een “gesloopte” uitstraling. Daarom vind ik het leuk om het shirt met een stoere broek te combineren, Dus ik heb gekozen voor mijn boyfriend jeans.

image1 (27)image3 (23)image5 (13)image1 (1)

Dit zijn mijn nieuwste paar schoenen. Ik vind ze super leuk voor de zomer. Het zijn espadrilles en ze hebben een slangen print, ik ben er erg blij mee! De schoenen zijn van Fred de la Bretoniere, de broek en het shirt zijn allebei van Ralph Lauren.

Welke schoenen zouden jullie nog graag willen voor de zomer?

Een gedachte over “Casual Monday

Geef een reactie

