style inspo #3

Hallo allemaal,

Vandaag komt er weer eens een style inspo online. Ik heb weer wat leuke foto’s voor jullie verzameld die ik de afgelopen tijd tegen ben gekomen op het internet. En vandaag ga ik die weer met jullie delen. Het zijn voornamelijk zomer gerelateerde outfits, omdat ik gewoon heel veel zin heb in de zomer en omdat de zomer ook steeds dichterbij komt. Het slechte weer in Nederland moet je gewoon even weg denken nu :p. Veel lees en kijk plezier!

Processed with VSCO with c6 preset Processed with VSCO with a6 preset

Dit is een hele simpele outfit. De vintage shortjes van Levi’s maken de outfit echt compleet. Ik ben nog steeds opzoek naar zo’n gaaf shortje. Ze zijn echt geweldig voor in de zomer en passen bij zoveel dingen en ze maken de outfit net iets minder basic. De v-hals top is mooi uitgesneden en wordt goed gecombineerd met een ketting. Zo is de outfit toch een mooi geheel geworden!

korea_blue

Deze outfit is wederom ook van Songofstyle.com. Haar outfits zijn altijd een mooi geheel. Dit simpele jurkje vind ik geweldig voor in de zomer, de details met het kant maken het mooi af. Ze combineert het ook mooi met de Chloé schoenen en tas. Weer een geslaagde outfit!

image1

Deze outfit vind ik heel leuk vanwege de kleuren en de schoenen. Espadrilles zijn hele leuke schoenen en maken het gelijk een leuke zomerse outfit. In deze outfit zit wederom een vintage shortje van Levi’s. Je gaat deze veel zien aankomende zomer!

image2

Deze foto kwam ik tegen op Instagram. Dit vind ik echt een hele leuke combinatie! Streepjes met panterprint. Super gaaf! Ik vind het gele detail van het tasje ook super leuk hierbij. De kleur geel is ook heel toegankelijk, ookal houdt niet iedereen van geel.

image3

Deze outfit lijkt een beetje op de vorige, alleen dan met een panterprint broek. Ook heel leuk! Ik vind de combinatie met het blousje en de zwarte Gucci schoenen ook heel leuk! En de rode pop of colour maakt het een mooi geheel!

Wat vinden jullie van zo’n outfit? En wat vinden jullie van het vintage Levi’s shotje?

Een gedachte over “style inspo #3

Geef een reactie

