hallo allemaal,

Vandaag een outfit om een beetje in de stemming van de lente te komen. Op dit moment is het nogal wisselend weer. Een beetje jammer, want van mij mag de zon al volop schijnen. Ik zie al de hele winter witte broeken voorbij komen op het internet. Persoonlijk draag ik hem niet in de winter omdat ik het toch echt meer een lente en zomer item vind.

imageimage

Zwart en wit is natuurlijk een combinatie die je al jaren voorbij ziet komen. Een super simpele combinatie maar alsnog heel leuk. De top die ik draag is van de Zara en hij heeft een beetje een off the shoulder effect. Deze trend vind ik echt geweldig, al helemaal voor de zomer! Om een minder saai effect te creëren maak ik een knoop onderaan de top.

imageimage

Ik moet zelf nog wel een beetje wennen aan een witte broek en de manier hoe die valt. Maar dat is gewoon een kwestie van goed combineren tot je bij een outfit komt waar je jezelf fijn in voelt.

imageimageimage
De broek is van Abercrombie & Fitch, maar een witte broek kan je eigenlijk wel overal vinden. Hij is high-waisted en daarom vind ik het ook niet erg als je een klein stukje van mijn huid ziet. De schoenen zijn van Sascha.

Wat vinden jullie van de witte broek en de off the shoulder trend?

 

Een gedachte over “Black and white

Geef een reactie

